Меню сайту |
_____________________
|
|
Всього публікацій: 79 Показано публікацій: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |
«Вова! Не заросла твоя попочка за час нашої розлуки? Не стала вона вужчою за цей час? .. Скоро я приїду, як тільки впораюсь тут зі справами, і ми займемося прочищенням твоєї милої попки ».
Значить, Ленін був пасивним, а Зінов'єв - активним коханцем. І це підтверджується наступним листом. Воно написано з-під Нарви навесні 1981 року, коли був розгромлений Юденич. Червона Армія зупинилася на естонському кордоні, і Зінов'єв збирався повернутися з перемогою в Петроград. Він радіє і зовсім втрачає обережність у виразах.
«Вова, я скоро приїду і більше не випущу тебе з своїх обіймів, що б не говорила ця гримза! ...
|
СССР НАРОДНЫЙ КОМИССАРИАТ ВНУТРЕННИХ ДЕЛ СОВ. СЕКРЕТНО Отделам кадров облгоротделов НКВД СССР ИНСТРУКЦИЯ Об основных критериях при отборе кадров для прохождения службы в органах НКВД. Настоящая инструкция носит рекомендательное значение при отборе кадров для поступления на службу в органы НКВД СССР.

ОСНОВНЫЕ НЕГАТИВНЫЕ КАТЕГОРИИ:
При собеседовании с кандидатом следует расспросить его о семейном положении, условии быта и жизни родителей. Если они разведены, то это, как правило, означает, что или отец или мать ненормальны. У их детей тоже будут разводы. Это своего рода печать проклятия, которая передается из поколения в поколение. Если родители жили счастливо, то их дети тоже будут счастливыми и психически здоровыми. Тов. И.В.Сталин определил, что советская семья - ячейка общества и, следовательно, на это стоит обращать особое внимание. При исследовании семейной жизни кандидата, поступающего на службу, важно как можно больше знать о его жене, из какой она семьи, кто ее родители. Казалось бы, это азбучная истина, но наши кадры, как правило, не обращают на это внимания. Пристальное внимание обращать на многодетные семьи. У дегенеративных матерей часто случается так, что чем больше они грешат, тем больше плодят детей. Это, в свою очередь, отображается на детях, а хуже всех бывает последний ребенок. Аналогичные исследования надлежит проводить (негласно) в отношении остальных близких родственников. При собеседовании выяснять о друзьях и товарищах, входящих в постоянный круг общения кандидата по принципу: «скажи мне, кто твой друг, я скажу, кто ты». Обращать внимание на окружение жены кандидата. Как правило, это бывает змеиным гнездом. Тогда семейная жизнь сотрудника будет целиком зависеть от настроения супруги, ее подруг и связей. |
Радянський та німецький фашизм

Співпраця НКВД і Гестапо
Сьогодні не є секретом факти спільної співпраці НКВД і Гестапо на рівні передачі досвіду, коли гестапівці проходили практику в радянських таборах і в'язницях. Але рідко хто наважувався до теперішнього часу оголосити юридичну основу цієї співпраці - секретну угоду найвідоміших у світі каральних органів Радянського Союзу і Німеччини. |
 ... ...У цій ситуації цілком логічним виглядає питання - як вирішити проблему гармонізації відносин всередині України, як посилити її внутрішню стійкість і зв'язність. Тут не потрібно вигадувати велосипед і робити те, що завжди роблять у таких випадках - українському суспільству потрібно спільне діяння, яке дозволить вивільнити його творчі сили. У кінцевому підсумку, було б украй наївно вважати, що народи живуть разом просто так. Швидше навпаки, "нації формуються і живуть лише остільки, оскільки втілюють у собі певне прагнення здійснити загальну програму майбутнього, пов'язаного з якимось важливим підприємством, із задумом, що вимагає зусиль. Тільки тоді всі почнуть намагатися, будуть дотримувати дисципліну і виручати один одного" . ...
|
 Надзвичайного резонансу набула акція українських блогерів "Хочу на допит в СБУ". |
 Дежрава будується не одразу: маємо ВЛАДУ будувати як найкраще, це не вихід її антагонізувати.
...
Українці до кінця не розуміють що це таке Держава завдяки чому воіна є і як її зберегти. Тому і втрачають її.
Сумно панове. |
Сталін лежить у чоботях на дивані, підперши голову ліктем, і думає. «Звичайно, пакт Молотова-Ріббентропа - це фількіна грамота. Він (Гітлер) обов'язково його порушить », - звучить за кадром текст, з ностальгічно копеляновськими інтонаціями.
 ВЗАГАЛІ, Сталін (як Вольф Мессінг з недавнього телефільму), давно вже все знає і сприймає своє знання з якоюсь поблажливою приреченістю. «Гітлер нападе на Польщу в найближчі дні», - розповідає він чи то Молотову, чи то Ворошилову. І це в той момент, коли (згідно фільму) Гітлер і сам ще сумнівається, починати війну чи ні. «Треба його зупинити, він нахабніший, а ми сильніші», - промовляє вождь, і ми шкірою відчуваємо: вже у цей момент він уже бачить Єгорова та Кантарію, що вибираються з прапором на дах Рейхстагу ... Бідний Вождь! Він дуже хотів зупинити війну, він робив усе, що міг! Але що може один Сталін, коли навколо так багато Чемберленыв, Даладьє й інших політичних лицемірів, що так і прагнуть підштовхнути Гітлера до нападу на СРСР. Ось така стилістика фільму, знятого режисерами А. Іванкіним і А. Гусаком за сценарієм того ж Олександра Іванкіна за підтримки Першого російського каналу телебачення. Привезли його російські товариші в Україну зараз - як подарунок у переддень святкування ювілею Перемоги. Але відзняли ще минулого року. З самого фільму і з розданого перед переглядом прес-релізу стають зрозумілими причини нового звернення до передісторії Другої світової. У липні 2009-го виїзна асамблея Організації з безпеки і співробітництва в Європі ухвалює резолюцію, згідно з якою гітлерівська Німеччина і Радянський Союз «фактично розв'язали Другу світову війну, підписавши пакт Молотова-Ріббентропа». Фільм «Чи міг Сталін зупинити Гітлера?» Треба розглядати як контрпропагандистську акцію на цей випад. |
 З початку шістнадцятої по девятнадцяту годину ходила трьохтисячна
підтримка українського патріотизму центром Одеси: всюди нас вітали,
прагнули сфотографуватися на память, багато людей просто приєднувалися
до ходи, багато вигукували українські гасла разом з нами з вікон своїх
квартир чи офісів. Привітались гучним "Слава Україні" і представники
Одеського оперного театру. В цілому склалося таке враження, що нарешті
одесити перестали боятися що їх обізвуть "бандьорами" й почнуть
принижувати - вони відчули в собі радість бути українцем від всього
серця, не боячися всіляких покидьків маркових та боделанів. |
З приходом до влади донецького клану у їхньму патріотизмі розчарувалися навіть найбільш наївні ідеалісти з табору Януковича. Крок за кроком, виважено та послідовно Кабінет донецьких міністрів винищує все українське, вибудовує стратегічні схеми ліквідації останніх форпостів українського патріотизму й знищення української армії, цинічно плює в душу та топче українську національну гідність. Нашу історію, яку вивчатимуть наступного року Ваші діти, пишуть російські історики згідно з російськими підручниками. Коли Ваше дитинча закінчить школу, йому не світить нічого крім ПТУ, і то платного. Виключення тільки якщо у Вас є змога щороку викидати на хабарі суму за яку можна придбати Міцубіші. Або Ваш нащадок вивчить польську чи чеську та подасться вчитися за кордон - змоги здобути освіту в Україні найближчих 5 років не буде ні в кого, крім мажорів. Та й користуватися такі "фахівці" будуть попитом десь в Руанді, Сенегалі чи Монголії. Реформи Табачника майже зруйнували українську систему освіти. Та не Табачником єдиним. Ліквідація "Хохляндії" - завдання нинішньої влади. І все тільки починається... Казали (я маю на увазі пришелепкуватих комуняк та українофобів) що безвільний Ющенко - фашист. Де в Україні було встановлено памятник фашисту гітлеру? Зате при нинішній "демократичній" владі пропагується тоталітаризм та його діячі, які винищили не один десяток мільйонів українців. Встановльється памятник фашисто та пособнику нацистів Сталіну. Пропоную прочитати кілька статей інших людей, щоб я не здавався єдиним у своїй позиції.

 |
Ще не пройшло і ста днів Януковича, як ми починаємо переконуватися, що нове правління будуватиме економіку, та й країну взагалі за зразком сумнозвісного "общака". Всі галузі, що не приноситимуть прибутку в "общак", будуть переформатовуватися або ліквідовуватися. Навіть, якщо це життєво важливий для країни сегмент - якась там культура, освіта чи медицина. |
|
|
|